Dette kursus er til dig, der skal i gang med at bruge SharePoint – enten via virksomhedens intranet eller et separat SharePoint-websted.
Måske arbejder du i en afdeling, hvor I deler filer og informationer, eller du skal deltage i et projekt, der organiseres gennem SharePoint. Det kan også være, at du er ansvarlig for at opdatere dokumenter, holde styr på data eller planlægge aktiviteter og arrangementer.
Du får en grundlæggende forståelse for SharePoints vigtigste komponenter, så du bliver bedre til at arbejde med websteder, biblioteker og lister. Uanset din rolle får du med dette kursus en solid introduktion til, hvordan SharePoint kan understøtte effektivt samarbejde og struktur i hverdagen.
Efter kurset kan du:
I afsnittet ”Kursusindhold” længere nede på denne side, kan du læse alt om, hvad du vil få gennemgået på dette kursus i SharePoint.
På kurset anvender vi SharePoint Online i Microsoft 365.
Følgende emner vil blive gennemgået:
Følgende emner vil blive gennemgået:
Følgende emner vil blive gennemgået:
Visninger (views)
Følgende emner vil blive gennemgået:
Følgende emner vil blive gennemgået:
Sider (Pages)
Følgende emner vil blive gennemgået:
Følgende emner vil blive gennemgået:
Praktiske værktøjer
Følgende emner vil blive gennemgået: